هیات وزیران دولت موقت جمهوری اسلامی ایران در جلسه مورخ 7 /7 /58 بنا به پیشنهاد شماره 411521/1/245 مورخ 1 /7 /58 وزارت کشور تصویب نمودند شهرداری تهران طی بخشنامه ای به کلیه وزارتخانهها و موسسات دولتی اعلام نماید که کارکنان مازاد بر احتیاج خود را جهت ادامه خدمت در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعزام نمایند و چنانچه تا پانزده روز پس از صدور بخشنامه، کارمندان مورد نیاز معرفی نشوند شهرداری تهران مجاز خواهد بود برای تکمیل کادر پرسنلی خود تعداد 200 نفر دیپلمه (ریاضی- طبیعی، ادبی و فنی) را برای انجام وظیفه در شرکت مزبور با رعایت مقررات مزبور با رعایت مقررات قانون استخدام کشوری استخدام کند و به جای آنها از کادر پرسنلی فعلی خود با رعایت مقررات مربوطه بازنشسته نماید.
از طرف نخست وزیر