اجازه استفاده از خدمات بازنشستگان در دانشگاه علوم پزشکی بابل و دانشگاه شهید بهشتی و بانک ملی

مصوب 1372/02/15 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت درجلسه مورخ 1372/2/15 با توجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 / ت 756 مورخ 1368/9/4) و به استناد ماده (8) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی» - مصوب - 1366 - تصویب نمودند:
استفاده از خدمات بازنشستگان به شرح زیر از تاریخ 1372/2/15 لغایت پایان سال 1372 با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز است:
1 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 13463 مورخ 1371/12/12 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل.
2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 44649 مورخ 1372/1/16 وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک ملی ایران.
3 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 384 /225 /55 مورخ 1372/1/11 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی.

این تصویبنامه در تاریخ 1372/2/22 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف