27 /2 /82
741 /11 /2
مدیرکل محترم ثبت احوال استان
نظر به اینکه ایرانیان مقیم خارج از کشور میبایست از طریق نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت نسبت به ارائه درخواست و اخذ کارت شناسایی ملی خود اقدام نمایند لذا شایسته است با قید فوریت به واحدهای اجرایی اعلام فرمائید از اخذ درخواست از بستگان ایرانیان مقیم خارج از کشور خودداری و اینگونه متقاضیان را راهنمائی نمایند تا از طریق نمایندگیهای ج.ا.ا در محل اقامت نسبت به ارائه درخواست اقدام نمایند.
سعید عبودی
معاون حقوقی و سجلی سازمان