اخذ درخواست از ایرانیان مقیم خارج از کشور از طریق نمایندگیها در کشور محل اقامت صورت پذیرد

مصوب 1382/02/27 سازمان ثبت احوال (معاون حقوقی و سجلی)

27 /2 /82

741 /11 /2

مدیرکل محترم ثبت احوال استان

نظر به اینکه ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌بایست از طریق نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت نسبت به ارائه درخواست و اخذ کارت شناسایی ملی خود اقدام نمایند لذا شایسته است با قید فوریت به واحدهای اجرایی اعلام فرمائید از اخذ درخواست از بستگان ایرانیان مقیم خارج از کشور خودداری و اینگونه متقاضیان را راهنمائی نمایند تا از طریق نمایندگیهای ج.ا.ا در محل اقامت نسبت به ارائه درخواست اقدام نمایند.

سعید عبودی

معاون حقوقی و سجلی سازمان

دریافت فایل پی‌دی‌اف