هیات وزیران در جلسه مورخ 1342/3/18 بنا به پیشنهاد شماره 5460 /2 -7 /3 /42 وزارت بهداری و موافقت وزارت کشور تصویب نمودند که ساختمان فعلی وزارت بهداری در چهارراه گلوبندک به مالالاجاره ماهیانه یکصد و چهل هزار ریال به اداره کل امور شهرداریها به طور اجاره واگذار و از محل مالالاجاره آن بنای دیگری برای سکونت خود و ادارات وابسته تهیه و اجاره نمایند.
اجاره ساختمان فعلی وزارت بهداری در چهارراه گلوبندک به اداره کل امور شهرداری ها
مصوب 1342/03/18 هیات وزیران