هیات وزیران در جلسه مورخ 1 /10 / 54 بنا به پیشنهاد شماره 24377 مورخ 19 /9 / 54 وزارت بازرگانی تصویب نمودند که هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای فریدون مهدوی وزیر بازرگانی به منظور شرکت در چهارمین اجلاس مشترک کمیسیون وزیران ایران و انگلستان از تاریخ 25 /9 / 54 تا 30 /9 / 54 به کشور انگلستان عزیمت نمایند.
اعضاء هیات نمایندگی مرکب خواهند بود از: جنابان آقایان علیرضا عروضی معاون بازرگانی خارجی وزارت بازرگانی و مهدی غفارزاده معاون صنعتی وزارت صنایع و معادن و آقایان حسن معادی معاون بانک توسعه کشاورزی، فرخ رضا معاصر معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مسعود موسوی مدیر کل دفتر همکاریهای اقتصادی وزارت اموراقتصادی و دارائی و خسرو فاضل رئیس دفتر وزیر بازرگانی. هزینه مسافرت اعضاء هیات نمایندگی طبق مقررات از محل اعتبار بودجه وزارت بازرگانی به طور قطوع در وجه رئیس هیات پرداخت میگردد.
نخست وزیر