انتزاع بخش ممسنی از شهرستان کازرون

مصوب 1340/10/23 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1340/10/23 برطبق پیشنهاد شماره 7252/52 - 16/10/40 وزارت کشور به موجب تبصره (2) از ماده (2) قانون تقسیمات کشور مصوب آبانماه 1316 تصویب نمودند:

1- بخش ممسنی از شهرستان کازرون منتزع و تبدیل به شهرستان گردد (مرکز نورآباد)

تبصره - شهرستان ممسنی دارای دو بخش تابعه خواهد بود بدین ترتیب:
الف: منطقه ماهور میلاتی از بخش خشت و گمار منتزع و ضمیمه ممسنی میگردد (مرکز بخش باباقبر)
ب: دهستان بویراحمد سردسیر نیز از کهگیلویه منتزع و یکی از بخشهای تابعه خواهد بود (مرکز آن یاسو است).
ج: دهستان سی سخت نیز از شهرستان کهگیلویه منتزع و ضمیمه شهرستان جدیدالتاسیس ممسنی میگردد.

از طرف نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف