هیات وزیران در جلسه 21 دیماه 1325 بنا به پیشنهاد شماره 6655/55640 وزارت کشور تصویب نمودند که بخش دزفول تابع شهرستان اهواز از شهرستان مزبور منتزع و تبدیل به شهرستان گردیده مرکز آن شهر دزفول و تابع استان ششم باشد و بخشهای تابع شهرستان دزفول به شرح زیر تعیین میگردد:
1- حومه شهر دزفول که مرکب از صد و یک ده میباشد ببخش مرکزی تبدیل گردد.
2- دهستان اندیمشک که از شصت ده تشکیل میشود تبدیل ببخش اندیمشک گردیده و مرکز آن قصبه اندیمشک خواهد بود.
3- دهستان شوش که مرکب از 24 ده میباشد ببخش تبدیل گردیده و مرکز آن قصبه شوش باشد.
4- دهستان سردشت که از65 ده تشکیل میگردد تبدیل ببخش سردشت و مرکز آن قصبه سردشت باشد.
از طرف نخست وزیر