اجازه استفاده از خدمات چند نفر بازنشسته در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و وزارت مسکن و شهرسازی

مصوب 1373/06/16 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت درجلسه مورخ 1373/6/16 باتوجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد ماده (8) قانون " نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی " - مصوب 1366 - تصویب نمودند:

استفاده ازخدمات بازنشستگان به شرح زیر ازتاریخ 1373/6/16 با رعایت مقررات مربوط مجاز است:

1 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 5443 مورخ 1373/6/8 وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به مدت یک سال در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران.

2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 9839 /200 مورخ 1373/6/6 وزارت مسکن وشهرسازی به مدت یک سال و نیم درآن وزارت.

این تصویبنامه درتایخ 1373/6/27 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف