واگذاری ساختمان آموزش عالی پرستاری سازمان خدمات اجتماعی به دانشگاه تهران

مصوب 1358/10/29 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

شورای انقلاب اسلامی ایران در جلسه مورخ 29 /10 /58 بنا به پیشنهاد شماره 2336 مورخ 1 /8 /58 و‌زارت بهداری و بهزیستی تصویب نمودند که از تاریخ تصویب این تصویب نامه:

1‌- ساختمان آموزشگاه عالی پرستاری سازمان ملی خدمات اجتماعی و‌اقع در محوطه بیمارستان دکتر مصدق "هزار تختخوابی" و اموال منقول و غیرمنقول آن به دانشگاه تهران و کلیه امور آموزشی و اداری و مالی آموزشگاه به عهده دانشگاه محول شود.

2‌- کلیه کارکنان آموزشگاه ظرف شش ماه مخیرند دانشگاه تهران یا و‌زارت بهداری و بهزیستی را برای ادامه خدمت انتخاب نمایند. مستخدمینی که خدمت در دانشگاه تهران را انتخاب کنند تابع ضوابط استخدامی دانشگاه میشوند

3‌- اعتبارات آموزشگاه تا پایان سال جاری توسط و‌زارت بهداری و بهزیستی در اختیار دانشگاه تهران قرار داده خواهد شد و از سال 1359 هزینه آموزشگاه به عهده دانشگاه تهران خواهد بود.

دبیر شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

دریافت فایل پی‌دی‌اف