هیات وزیران در جلسه مورخ 27 /12 /37 در اجرای بند الف ماده واحده قانون مربوط به نحوه استفاده از بقیه موجودی وجوه پذیره دوم نفت تصویب نمودند مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال هم ارز دو میلیون و پانصد هزار دلار از اعتبار بند الف قانون مربوط به نحوه استفاده از بقیه موجودی وجوه پذیره نفت برای توسعه آبیاری در نواحی مرزی در اختیار بنگاه مستقل آبیاری گذارده شود که طبق دستور وزارت کشاورزی اقدام نمایند و به تدریجی که مورد استفاده واقع میشود حواله عهده وزارت دارائی صادر نمایند.حساب مخصوص برای استفاده از این وجوه در بانک ملی ایران بازخواهد شد و چکهای صادره با تصویب وزیر کشاورزی و امضا مدیرعامل و حسابدار بنگاه خواهد بود.
تامین اعتبار از محل بقیه موجودی پذیره نفت برای توسعه آبیاری در نواحی مرزی در اختیار بنگاه مستقل آبیاری
مصوب 1337/12/27 هیات وزیران