سهمیه ارز صادراتی دستگاههای اجرایی در سال 1375

مصوب 1375/02/17 نمایندگان ویژه رئیس جمهور

تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار که براساس اصل یکصد وبیست وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویب نامه شماره 40214 / ت 287 ه- مورخ 1373/7/23 به عنوان تصمیم هیات وزیران اتخاذ شده است به شرح زیر جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
درجلسه مورخ 1375/2/17 ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار، سهمیه ارز صادراتی دستگاه های اجرایی به شرح جدول پیوست به تصویب رسید. ضمنا مبلغ ارزی ردیف 24 جدول مذکور در اختیار مقام محترم ریاست جمهوری می‌باشد که توزیع آن از طریق دبیر ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

دریافت فایل پی‌دی‌اف