چون غالباً ملاحظه شده است که در مکاتبات و مراسلات شرکت نفط انگلیس و ایران را شرکت نفت جنوب مینویسند و این مسئله مخصوصاً در قسمت اوراق و مدارک رسمی ممکن است مورد اشکالی فراهم نماید مقتضی است به ادارات و دوائر مربوطه دستور فرمائید که بر طبق مقررات قانون اعطای امتیاز نفط به شرکت نفط انگلیس و ایران محدود مصوب 7خردادماه 1312 در همه جا نام شرکت را (شرکت سهامی نفط انگلیس و ایران) ذکر نمایند.
از طرف وزیر مالیه - فروهر