هیات وزیران در جلسه مورخ 28/10/42 بنا بر پیشنهاد شماره 1/11675/ک مورخ 15/8/42 وزارت کشاورزی و موافقتنامه شورای عالی اداری کشور در اجرای مفاد قانون مربوط باجازه استخدام کارمند فنی برای وزارتخانه ها مصوب 27 خرداد ماه 1337 تصویب نمودند که وزارت کشاورزی مجاز است به منظور تکمیل کادر فنی خود.
1) هشتاد نفر مهندس کشاورزی
2) بیست نفر دکتر دامپزشک
جهت انجام خدمت در شهرستانها و بخشهای خارج از مرکز از محل اعتبارات بودجه مصوب سال 42 مورد عمل وزارت کشاورزی در مقابل هر یکنفر که بازنشسته یا به نحوی از خدمت معاف شود با رعایت کامل مقررات استخدام نماید.
از طرف نخست وزیر