هیات وزیران در جلسه مورخ 1370/12/14مقرر نمود:
کلیه دستگاههای اجرایی مجازند تا سقف مقرر در تصویبنامه شماره 62816/ت 503 ه مورخ 1370/11/26 به کارکنان خود عیدی پرداخت نمایند. پرداخت وجه دیگری تحت عنوان پاداش و یا عناوین مشابه خارج از سقف مزبور مجاز نمیباشد و در صورتی که قبل از ابلاغ این دستورالعمل پرداخت شده به عنوان عیدی کارکنان منظور گردد.
معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی