هیات وزیران در جلسه 28 / 2 / 26 بنا به پیشنهاد شماره 21 /1495- 28 /2 /26 وزارت پست و تلگراف و تلفن و شماره 3583 وزارت کار و تبلیغات تصویب نمودند که به منظور پاداش و تشویق کارمندن اداره بیسیم و رادیو تهران که در مرکز فرستنده و استودیو حاضر و مشغول انجام وظیفه بوده اند طبق صورتهای پیوست مبلغ 94632 ریال از اعتبار دولت به شرح ذیل:
| در وجه کارمندان اداره رادیو | 58075 |
| در وجه کارمندان بیسیم فرستنده | 36557 |
| 94632 |
از طرف نخست وزیر