واگذاری محل سابق ژاندارمری ملایر به وزارت بهداری جهت احداث مرکز درمانی

مصوب 1342/12/03 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 3 /12 /42 بنا به پیشنهاد شماره 13265 /ظ مورخ 30 /11 /42 وزارت کشاورزی و به استناد تبصره 3 ماده 3 تصویبنامه قانونی شماره 48806 - 20 /11 /42 [20 /11 /41] تکمیل قانون فروش خالصجات تصویب نمودند محل سابق ژاندارمری ملایر پلاک 1248 بخش 1 به وزارت بهداری واگذار شود که جهت احداث مرکز درمانی در اختیار شیر وخورشید سرخ ایران قرار دهند. این رقبه در مالکیت دولت باقی مانده و چنانچه در طریق غیر مقصود مورد استفاده واقع شود موسسه مزبور ملزم بخلع ید از واگذاری بوده و اعیانیهای احداثی در آن متعلق به دولت خواهد بود.