اعزام هیئتی به نمایندگی از طرف دولت شاهنشاهی ایران برای مدت حداکثر دو هفته جهت انجام مذاکرات در مورد فروش گندم به کشور شوروی

مصوب 1346/05/21 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 21 / 5/ 46 بنا به پیشنهاد شماره 15379 - 18 / 5 /46 وزارت دارایی و شماره 1 / 10355 به تاریخ 16 / 5 / 46 وزارت کشاورزی و شماره 1174 / م به تاریخ 15 / 5 / 46 وزارت اقتصاد مراتب زیر را تصویب نمودند.

1) هیئتی به نمایندگی از طرف دولت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای دکتر کاشفی معاون وزارت دارایی و عضویت آقایان دکتر علی محمد طباطبایی مدیر کل سازمان غله کشور و مصطفی نیلی رئیس سیلوی تهران و دکتر کوشیار معاون اداره بازرگانی خارجی وزارت اقتصاد برای مدت حداکثر دو هفته جهت انجام مذاکرات در مورد فروش گندم به کشور شوروی عزیمت نمایند.

2) فوق العاده روزانه رئیس و اعضای هیات بر اساس پایه استخدامی و تصویبنامه شماره 33588 به تاریخ 1344/12/10 و عوارض خروج از کشور و هزینه تهیه بلیت هواپیمای رفتن و برگشتن به ماخذ درجه توریست از محل اعتبار مربوط قابل پرداخت میباشد

3) مبلغ هفتصد دلار برای هزینه پذیرایی به طور مقطوع از بودجه وزارت دارایی در اختیار رئیس هیات نمایندگی گذارده شود.

دریافت فایل پی‌دی‌اف