اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1369/12/1 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 / ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد ماده (8) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته در دستگاههای مذکور به شرح زیر از تاریخ 1369/7/1 لغایت پایان سال1370 با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع میباشد:
1 - سه (3) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 13374 /2 مورخ 1369/10/30 وزارت مسکن و شهرسازی، در آن وزارت.
2 - دو (2) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 26710 /310 /7255 مورخ 1369/10/26 وزارت کشاورزی، در آن وزارت.
3 - پنج)5) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 11 /18429 مورخ 1369/11/13 و شماره 11 /17773 مورخ 1369/11/1 و شماره 11 /17609 مورخ 1369/10/29 وزارت راه و ترابری در راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت خدمات هوایی کشور)آسمان) و اداره کل راه و ترابری استان کردستان.
4 - دو (2) نفرافراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 31972 /11484 /72 مورخ 1369/11/13 و شماره 30286 /10971 /72 مورخ 1369/10/26 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و دانشگاه شهید بهشتی.
5 - چهار (4) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 9044 مورخ 1369/11/2 و شماره 8830 مورخ 1369/10/29 و شماره 9041 مورخ 1369/11/2 و شماره 9206 مورخ 1369/11/7 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران.
این تصویبنامه در تاریخ 1369/12/8 به تائید مقاوم محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور