در جلسه اول برج دلو 1297 هیات وزراء عظام مواد ذیل را تصویب نمودند:
1- از ابتدای سنه آتیه قوی ئیل 1337 وزراء منصوب که در موقع تصدی مقام وزارت موافق قیمت سوّم از مادّه چهارم تصویب نامه 26 رمضان 1330 حقوق شخصی خود را علاوه بر حقوق وزارتی تمام دریافت مینمودند مادام که متصدی شغل وزارت یا شغلی دولتی موظف دیگر باشند از دریافت حقوق شخصی محروم خواهند بود و فقط حقوق شغلی دیوانی که متصدی آن هستند بانها داده خواهد شد.
2- وزرای حاضره و وزرائیکه بعد از این متصدی شغل وزارت بشوند هر وفت از شغل وزارت منفصل گردند مادام که متصدی شغل دولتی دیکر نشده اند ثلث حقوق ماهیانه وزارتی را که نسبت برئیس الوزراء ششصد و شصت و شش تومان و ششهزار و کسری و نسبت به سایر وزراء هر یک سیصد و سی و سه تومان و کسری است به طور شهریه و تومانی یک تومان دریافت میدارند.
3- مستمری دیوانی وزراء مذکوره درماده فوق هر مبلغ و مقدار باشد از بابت ثلث حقوق وزارتی که در زمان بیکاری دریافت مینمایند کسر شده تادیه نخواهد شد
4- وزرائیکه در دوره مشروطیت ثانی متصدی مقام وزارت شده و مشمول ماده دویم این تصویب نامه نیستند مستمریات شخصی یا شهریه های مصوبّه درباره آنها کمافی السابق موافق قسمت سیم ماده چهارم تصویب نامه بیست و ششم رمضان 1330 پرداخته خواهد شد.