هیات وزیران در جلسه مورخ 1339/3/21 تصویب نمودند که مبلغ پانزده هزار ریال (- / 000 15 ریال) بابت هزینه معالجه بانو نصیری انصاری دبیر موزه فرهنگ تهران به وسیله سفارت کبری شاهنشاهی ایران در پاریس از محل اعتبار سال 1339 دولت پرداخت نمود.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی.