پرداخت انعام به شاهزاده غلامحسین میرزا

مصوب 1292/10/29 هیات وزیران

هیات وزراء در جلسه 22 صفر 1332 نظر بخدمات و زحمات شاهزاده غلامحسین میرزا تلکرافچی [تلگرافچی] مخصوص هیات وزراء تصویب نمودند که مبلغ یکصد و پنجاه تومان به عنوان انعام از طرف دولت در حق ایشان داده شود