اعزام نمایندگان کشور شاهنشاهی ایران به آمریکا جهت شرکت در جشن دهمین سال تاسیس سازمان بهداشت جهانی

مصوب 1337/02/06 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1337/2/6 (در تبریز) بنا به پیشنهاد شماره 12455 - 2 /2 /337 وزارت بهداری و موافقت شماره 1099-2 /2 /337 وزارت دارائی تصویب نمودند که جناب آقای دکتر عبدالحسین راجی وزیر بهداری به سمت رئیس هیات و جناب آقای دکتر آموزگار معاون وزارت بهداری و آقای دکتر احمد دیبا رئیس اداره روابط بهداشت بین المللی به عنوان نمایندگان کشور شاهنشاهی ایران در جشن دهمین سال تاسیس بهداشت جهانی و یازدهمین مجمع عمومی آن سازمان که در خرداد ماه 1337 در شهر مینوزوتا در آمریکا تشکیل میگردد شرکت نمایند مدّه ماموریت هیات کلا چهل روز از 28 اردیبهشت لغایت 5 تیر ماه 1337) و فوق العاده روزانه جناب آقای دکتر راجی به قرار روزی 35 /19 دلار و بقیه تا روزی 30 دلار به عنوان پاداش و فوق العاده روزانه آقای دکتر آموزگار بماخذ فوق الذکر و بقیه تا روزی سی دولار به عنوان پاداش و فوق العاده روزانه دکتر دیبا نیز به قرار روزی 35 /19 دلار و بقیه تا روزی 25 دلار به عنوان پاداش احتساب و پرداخت گردد و به علاوه برای هزینه پست و تلگراف و پذیرائی از نمایندگان خارجی مبلغ یکهزار دولار مقطوعا در اختیار جناب آقای دکتر راجی گذارده شود
بهای بلیط هواپیمای جناب آقای دکتر راجی از تهران به مینوزوتا و بالعکس با سازمان بهداشت جهانی خواهد بود و بهای بلیط هواپیمای جناب آقای دکتر آموزگار و دکتر دیبا از طهران به مینوزوتا و بالعکس طبق مقررات بریال از محل اعتبارات وزارت بهداری تامین و پرداخت گردد.

از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی.

دریافت فایل پی‌دی‌اف