هیات وزراء درجلسه 20 اردیبهشت ماه 1314 نظر به پیشنهاد نمره 7702 وزارتجلیله امورخارجه تصویب نمودند که ویکتوریا ول کیپیانی که تقاضای تابعیت دولت شاهنشاهی نموده است به تابعیت ایران پذیرفته شود.
اجازه ورود خانم ویکتوریا ول کیپیانی به تابعیت ایران
مصوب 1314/02/20 هیات وزیران