هیات وزیران در جلسه بیست و چهارم اسفندماه 1328 بنا به پیشنهاد شماره 280-10732 وزارت کشور و استفاده از تبصره دو از ماده 2 قانون تقسیمات کشور تصویب نمودند که بخشی به نام بخش حومه نیشابور از دهستانهای مازول - ریوند درب قاضی تشکیل گردد. انجام امور آن به عهده فرمانداری و احتیاج باعتبار علیهده ندارد.
از طرف نخست وزیر