هیات وزیران در جلسه مورخ 2/11/42 بنا به پیشنهاد شماره 836/16 مورخ 30/10/42 وزارت امور خارجه تصویب نمودند که سرکنسولگری جدید شاهنشاهی ایران در شهر داکا (پاکستان شرقی) تاسیس گردد.
از طرف نخست وزیر
هیات وزیران در جلسه مورخ 2/11/42 بنا به پیشنهاد شماره 836/16 مورخ 30/10/42 وزارت امور خارجه تصویب نمودند که سرکنسولگری جدید شاهنشاهی ایران در شهر داکا (پاکستان شرقی) تاسیس گردد.
از طرف نخست وزیر