اجازه اعزام آقایان سید رضا فاطمیان و حمید فرهادی به کشور انگلستان به منظور آموزش دوره مخابرات

مصوب 1339/06/28 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 28 / 6/ 1339 بنا به پیشنهاد 8000- 15293- 24 /6 /39 وزارت جنگ و موافقت نامه 19411- 22/6 /1339 وزارت دارایی تصویب نمودند ستوان 2 فنی سیدرضا فاطمیان و ستوان دوم فنی حمید فرهنج از تاریخ 11 / 3/ 1339 به مدت یک سال به منظور طی دوره مخابرات به کشور انگلستان اعزام و فوق العاده آنان از قرار هریک روزانه 67/ 9 دلار بلیره انگلیسی و همچنین کرایه ایاب و ذهاب آنان در قبال بلیط هواپیما طبق مقررات بریال از محل بودجه وزارت جنگ تامین و پرداخت گردد و در صورتی که افسران نامبرده در اول مهرماه 1339 بدرجه ستوان یکمی مفتخر گردند از فوق العاده درجه مربوطه طبق مقررات استفاده خواهند نمود.

از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی

دریافت فایل پی‌دی‌اف