هیات وزیران در جلسه 22 دیماه 1326 برحسب پیشنهاد شماره 43306-84412 وزارت کشور و بر طبق ماده 7 آیین نامه قانون بلدیه شش تن آقایان کارمندان دوره سوم انجمن شهرداری زرقان را به ترتیب زیر: قنبر حمزوی - محمدرضا یزدانپناه - گرام حمزوی - علی معینی - محمدحسن قائد شرفی - محمدحسین واقفی تعیین و تصویب نمودند.
از طرف نخستوزیر