تشکیل ستادی به منظورارتقای سطح آگاهی افراد جامعه از آثار زیانبار قاچاق کالا و ارز

مصوب 1377/11/14 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1377/11/14 به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تصویب نمود:
به منظور ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه از آثار زیان بار قاچاق کالا و ارز و اتخاذ راهکارهای لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و تنظیم مقررات مربوط به کنترل واردات کالا از مبادی ورودی کشور، ستادی مرکب از وزرای بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و دو نفر نماینده از طرف رئیس جمهور تشکیل می‌شود.
این ستاد زیر نظر رئیس جمهور فعالیت می کند و دبیرخانه آن در نهاد ریاست جمهوری مستقر خواهد بود. تصمیمات ستاد در موارد یادشده در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیات وزیران بوده و لازم الاتباع می‌باشد و با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیات دولت قابل صدور خواهد بود.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف