هیات وزیران در جلسه مورخ 2536/4/6 بنا به پیشنهاد شماره 13465مورخ 2536/4/4 وزارت بازرگانی تصویب نمودند.
به جناب آقای علیرضا عروضی معاون بازرگانی خارجی وزارت بازرگانی اجازه و اختیارداده میشود که در راس هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی به لندن عزیمت و مذاکرات مربوط به انعقاد موافقتنامه حمل و نقل بین المللی از طریق جاده بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت بریتانیا را انجام داده و موافقتنامه مذکور و ضمائم مربوط را از طرف دولت شاهنشاهی امضا نمایند.اعضای هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی عبارت خواهند بود از مدیر کل همکاریهای بین المللی وزارت بازرگانی نماینده سازمان هماهنگی ترابری کشور و یکنفر کارشناس مسئول از وزارت بازرگانی.
مبلغ دو هزار دلار بابت هزینه های اداری و سایر هزینه های متفرقه از محل بودجه وزارت بازرگانی به طور مقطوع در وجه رئیس هیات پرداخت میگردد.
نخست وزیر