هیات وزیران در جلسه مورخ 2536/11/19 بنا به پیشنهاد شماره 26 /100 /10539 مورخ 2536/11/8 وزارت کشاورزی و عمران روستائی به استناد ماده 37 اصلاحی قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع تصویب نمودند مساحت پنج هکتار از منابع ملی شده محدوده قریه زهوکی واقع در جنوب شهرستان میناب مجاناً به استانداری استان هرمزگان جهت اسکان دائمی اهالی سیلزده واگذار شود.
استانداری مذکور نمیتواند زمین مورد واگذاری را بغیر اجاره یا انتقال دهد و برای تبدیل آن باید اجازه وزارت کشاورزی و عمران روستائی را تحصیل کند و در صورتی که زمین مذکور در مدت دو سال از تاریخ واگذاری برای اجرای طرح مربوط مورد استفاده قرار نگیرد عیناً باید به وزارت کشاورزی و عمران روستائی مسترد گردد ضمناً استانداری مذکور باید ضوابط مقرر از طرف وزارت مسکن و شهرسازی را رعایت کند و حفظ و حراست زمین را از تاریخ واگذاری به عهده گیرد.
اجازه واگذاری پنج هکتار از منابع ملی شده محدوده قریه زهوکی واقع در جنوب شهرستان میناب به استانداری استان هرمزگان جهت اسکان دائمی اهالی سیل زده
مصوب 1356/11/19 هیات وزیران