هیاتوزیران در جلسه مورخ1386/01/31 که در مرکز استان فارس تشکیل گردید، موافقت نمود:
وزارت دادگستری موظف است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و با رعایت مقررات قانونی نسبت به موارد ذیل اقدام نماید:
1- انتقال زندان عادل آباد شیراز با اختصاص تسهیلات یارانهای از محل کمکهای فنی و اعتباری وزارت مسکن و شهرسازی و مشارکت شهرداری در سالهای 1386 و 1387.
2- ارتقاء اداره ثبت اسناد و املاک شیراز به سه ناحیه پس از مراحل قانونی با توجه به حجم فعالیت اداره ثبت اسناد و املاک شیراز و گستردگی شهر.
3- اختصاص مبلغ بیست میلیارد (000ر000ر000ر20) ریال از محل اعتبارات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مبلغ هفده میلیارد (000ر000ر000ر17) ریال از منابع استانی جهت اجرای طرح مکانیزاسیون و کاداستر استان طی سالهای 1386، 1387 و 1388.
4- تجهیز سالن تشریح در شهرهای کازرون، مرودشت، آباده، لار، داراب و جهرم در کنار گورستانهای شهرهای مذکور پس از احداث سالنهای مذکور توسط استان مطابق ضوابط سازمان پزشکی قانونی.
5- اختصاص یک دستگاه گازکروموگرافی مورد نیاز آزمایشگاه سمشناسی سازمان پزشکی قانونی استان از محل اعتبارات آن سازمان در سال 1386.
6- تکمیل و بهرهبرداری از ساختمان در دست احداث اداره کل پزشکی قانونی استان حداکثر تا پایان سال 1387.
7- انجام مطالعات احداث ساختمان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و پیشبینی اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سال 1387 پس از طی مراحل قانونی موضوع آییننامه اجرایی ماده (32) قانون برنامه چهارم توسعه.
تبصره - تجهیزات مورد نیاز ساختمان مذکور توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور از محل اعتبارات سال 1388 تامین خواهد شد.
8- اختصاص مبلغ هیجده میلیارد (000ر000ر000ر18) ریال از محل وجوه قرض الحسنه بانکها (بند (م) تبصره 2 قانون بودجه سال 1386 کل کشور) توسط ستاد مردمی و مبلغ سه میلیارد (000ر000ر000ر3) ریال از محل وجوه دیه محکومین معسر و مبلغ بیست و دو میلیارد و پانصد میلیون (000ر000ر500ر22) ریال از محل وجوه اداره شده جهت تادیه دیه محکومین معسر استان در سال 1386.
9- اختصاص مبلغ پنج میلیارد (000ر000ر000ر5) ریال جهت تکمیل ساختمان ثبت اسناد و املاک شیراز از محل اعتبارات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کمکهای استانی در سال 1386.
10- کارگروهی با مسئولیت وزیر دادگستری با مشارکت وزرای صنایع و معادن و اطلاعات و استاندار فارس موضوع بهرهبرداری از معادن سنگ خرم بید توسط بخش غیردولتی به منظور احقاق حقوق مردم، بهرهبردار و دولت را بررسی و نتیجه را ظرف سه ماه به هیاتوزیران ارایه نماید.
پرویز داودی - معاون اول رئیسجمهور