هیات وزیران در جلسه 20 بهمن ماه 1326 بر طبق پیشنهاد شماره 35312-11389 وزارت کشور تصویب نمودند شهرداری فریدونکنار ضمیمه شهرداری بابلسر شده و با تشکیل برزن امور تنظیف و روشنائی آنجا انجام گردد ضمناً عوارضی که در بابلسر بر طبق تصویبنامهها و مقررات مربوطه دریافت میشود در فریدونکنار نیز دریافت و عواید آن بدرآمد شهرداری بابلسر منظور گردد.
از طرف نخستوزیر