‌اجازه استخدام 800 نفر از فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم فنی و حرفه‌ای

مصوب 1359/10/22 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 59/10/22 بنا به پیشنهاد شماره 3989/‌من مورخ 59/8/24 وزارت آموزش و پرورش تصویب نمودند که وزارت مذکور‌مجاز است با رعایت موارد مندرج در نامه شماره 6/7910 مورخ 59/10/14 سازمان امور اداری و استخدامی کشور در سال تحصیلی جاری حداکثر800 نفر از فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم فنی و حرفه‌ای را از محل ردیفهای حقوقی مربوط به صورت آزمایشی استخدام و با پرداخت حداقل‌حقوق ماهیانه (-/25000) ریال به آنان ماموریت بدهد که در دوره بازآموزی شرکت کنند و سال تحصیلی بعد در صورت موفقیت در کلاس بازآموزی‌عملاً از وجود آنان برای تدریس در مناطق مورد نیاز استفاده نماید.

نخست وزیر - محمدعلی رجائی

دریافت فایل پی‌دی‌اف