واگذاری حق بهره برداری از پلاک ثبتی واقع در بخش دو تهران به سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار

مصوب 1392/04/09 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 9/ 4/ 1392 به استناد ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب 1380 - تصویب نمود:
1- حق بهره برداری از پلاک ثبتی 1/ 1178 بخش دو تهران واقع در خیابان فردوسی به سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار واگذار می‌گردد.
2- دستگاه بهره بردار موظف است در استفاده از ملک یاد شده ضوابط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را رعایت کند.

محمدرضا رحیمی
معاون اول رئیس جمهور