ماده 1 - وزارت دارائی مکلف است از تاریخ تاسیس بانک ساختمانی منتهی تا یکماه عملیات زیر را انجام دهد:
الف - کلیه وجوه حاصله از فروش اراضی یوسف آباد و آنچه از 5 % پرداختی صاحبان اراضی که تا این تاریخ مصرف نشده است و آنچه از سود متعلقه بمعاملات اقساطی را که تاکنون وصول شده پس از وضع 6 میلیون ریال بابت بهای یوسف آباد نقداً و کلیه قبوض اقساطی را که هنوز وصول نشده عیناً ببانک مزبور تحویل نماید.
ب - سهمی دولت از قنات یوسف آباد را ببانک ساختمانی منتقل نماید.
ج - بقیه اراضی یوسف آباد را که تا تاریخ پنجم بهمن ابلاغ واگذاری آن به نام کارمندان دولت صادر نشده است با کلیه سوابق و پرونده های مربوطه ببانک ساختمانی منتقل نماید.
تبصره - بانک ساختمانی قائم مقام قانونی وزارت دارائی است که نسبت به صدور قباله به نام صاحبان آن و رفع اشکال و اختلاف بین کارمندان دولت و وصول اقساط بدهی صاحبان اراضی اقدام نماید کلیه سوابق امور مربوطه باراضی یوسف آباد به بانک ساختمانی تحویل خواهد شد.
ماده 2 - کلیه وجوه دریافتی از وزارت دارائی طبق ماده یک این قانون و سود معاملات اقساطی و حق الشرب وصولی و 5 % پرداختی صاحبان اراضی و بهای حاصله از فروش بقیه اراضی که در اختیار بانک قرار میگیرد توسط بانک منحصراً بمصرف تامین آب کافی برای کلیه قطعات یوسف آباد و نهرکشی یا لوله کشی و جدول سازی و تسطیح و اسفالت خیابان ها و تهیه برق و ساختمان اماکن عمومی از قبیل مسجد - دبستان - دبیرستان - پست - بهداری - بیمارستان و سایر عملیات عمرانی کوی مزبور خواهد رسید.
ماده 3 - وزارت دارائی و وزارت کشاورزی مامور اجرای این قانون میباشند.
قانون فوق که مشتمل بر 3 ماده و یک تبصره است در جلسه یکشنبه چهاردهم بهمن ماه یکهزار و سیصد و سی و پنج به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
رئیس مجلس شورای ملی - رضا حکمت
قانون فوق در جلسه 1334/4/3 به تصویب مجلس سنا رسیده است.