اجازه استفاده ازخدمات یک فردبازنشسته به مدت یک سال درسازمان منطقه ای بهداشت درمان استان خراسان

مصوب 1372/12/11 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1372/12/11 با توجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4) و به استناد ماده (8) قانون «نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی» - مصوب 1366 - تصویب نمودند:
استفاده از خدمات فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 4586 مورخ 1372/5/2 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 1372/12/11 به مدت یک سال در سازمان منطقه‌ای بهداشت و درمان استان خراسان با رعایت مقررات مربوط مجاز است.

این تصویبنامه در تاریخ 1372/12/28 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف