موظف نمودن وزارت بازرگانی نسبت به خرید شکر از کارخانه های تولیدکننده شکر

مصوب 1387/09/17 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1387/9/17 بنا به پیشنهاد وزارت بازرگانی موافقت نمود:
1- وزارت بازرگانی موظف است نسبت به خرید دویست هزار (000 /200) تن شکر از کارخانه های تولید کننده شکر (استحصالی از چغندر قند) از محل اعتبارات یارانه ای اقدام نماید.
2- وزارتخانه های صنایع و معادن و جهاد کشاورزی ترتیبات لازم را برای واریز وجوه مذکور به حساب کشاورزان چغندرکار توسط کارخانه های یاد شده فراهم نمایند.

پرویز داودی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف