نظر به اینکه قریه دشتک واقعه در فارس که از شاهزاده موید الدوله بآقای سالار موثق انتقال یافته و مشارالیه هم در ذی قعده (1330) به نیمتاج خانم فروخته و بواسطه عدم پرداخت سال دیوانی قریه مزبوره از طرف اداره مالیه فارس توقیف شده هیات محترمه وزراء عظام در جلسه 19 حوت 1298 تصویب فرمودند قریه مزبوره بتصرف نیمتاج خانم داده شود مشروط بر اینکه از هذه السنه بدون تعلل مالیات دیوانی آن را مطابق معمول سنواتی از عهده برایند.
انتقال قریه دشتک به تصرف نیمتاج خانم
مصوب 1298/12/19 هیات وزیران