استفاده از خدمات افراد بازنشسته در بعضی از دستگاههای اجرایی

مصوب 1369/09/21 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1369/9/21 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694/ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد ماده (8) "قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی " مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افرد بازنشسته و بازخرید شده به شرح زیر از تاریخ 1369/7/1لغایت پایان سال 1370 با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع می‌باشد.
1 - دو (2) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 21502/71 مورخ 1369/8/23 سازمان برنامه و بودجه در آن سازمان.
2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 4161/ د مورخ 1369/7/15 سازمان امور اداری و استخدامی کشور، در آن سازمان.
3 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 15364/الف مورخ 1369/8/21 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی تبریز.
4 - سه (3) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 19928/310/5538 مورخ 1369/8/12 وزارت کشاورزی، در آن وزارت.
5 - پنج (5) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 19909/100 مورخ 1369/8/20 وزارت معادن و فلزات، در آن وزارت و سازمان زمین شناسی کشور.

این تصویبنامه در تاریخ 1369/10/4 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف