لایحه قانونی راجع به اجازه صدور پروانه تاسیس آزمایشگاه تشخیص طبی

مصوب 1359/01/30 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

ماده واحده - وزارت بهداری و بهزیستی میتواند برای دارندگان درجه دکترا در رشته های پزشکی، دارو سازی، دامپزشکی، علوم شیمی و بیولوژی که دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی را به مدت یک سال در وزارت بهداری و بهزیستی گذرانیده و باخذ گواهینامه مربوطه نایل شده اند و تا تاریخ تصویب این لایحه قانونی حداقل پانزده سال تمام به طور مستمر و برطبق مدارک معتبر عهده دار اداره آزمایشگاه تشخیص طبی دولتی بوده اند پس از موفقیت در امتحان مربوطه که شرایط و ضوابط آن به تصویب کمیسیون قانون آزمایشگاهی وزارت بهداری و بهزیستی خواهد رسید برای خارج از استان تهران، پروانه تا سیس آزمایشگاه تشخیص طبی صادر نماید.

تبصره 1 - پرو انه تاسیس آزمایشگاه فقط برای مراکز استانها و شهرستانهائیکه فاقد آزمایشگاه تشخیص طبی میباشند و یا وزارت بهداری و بهزیستی احساس کمبود و ضرورت نماید صادر میشود.

تبصره 2 - این امتحان فقط برای یکبار انجام خواهد شد.

شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

دریافت فایل پی‌دی‌اف