‌اعاده به خدمت آقای مهندس عبدالنبی امامی در شرکت فولاد ایران

مصوب 1359/05/27 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 27/5/59 بنا به پیشنهاد شماره 5299 مورخ 29/4/59 شرکت ملی فولاد ایران و به استناد لایحه قانونی اعاده به خدمت‌قضات و کارمندان بازنشسته مصوب 28/6/58 تصویب نمودند که شرکت ملی فولاد ایران میتواند آقای عبدالنبی امامی مهندس معمار و کارمند‌بازنشسته شرکت مزبور را با رعایت مقررات جهت خدمت در منطقه کرمان بخدمت اعاده نماید./ب

سید ابوالحسن بنی‌صدر
رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف