هیات وزیران در جلسه 20 /6 /33 بنابر پیشنهاد شماره 43 /20479 به تاریخ 13 /6 /33 وزارت پست و تلگراف و موافقت شماره 22289 به تاریخ 3 /6 /33 وزارت دارائی تصویب نمودند که مبلغ یکصد هزار ریال از محل اعتبار سال 1333 دولت باقای حسینعلی نکیسا کارمند بازنشسته اداره پست تهران به عنوان پاداش پرداخت گردد.
از طرف نخست وزیر