هیات وزراء درجلسه 20 اردیبهشت ماه 1314 نظر به پیشنهاد نمره 197 /3293 اداره کل تجارت تصویب نمودند که آقای حاج محمد رفیع برادران از بین منتخبین درجه اول اطاق تجارت شاهرود به جای آقای حاج علی اکبر صدیق عضو اطاق تجارت آنجا که بواسطه انتخاب شدن به سمت نمایندگی مجلس شورای ملی برطبق ماده (20) قانون اطاقهای تجارت مصوب دهم مهرماه 1309 مستعفی محسوب میگردد انتخاب شود.
انتصاب آقای محمد رفیع برادران به عضویت اتاق تجارت شاهرود
مصوب 1314/02/20 هیات وزیران