هیات وزیران در جلسه مورخ 30 / 2 /46 تصویب نمودند مبلغ هشت میلیون ریال از محل اعتبار دولت در اختیار وزارت دربار شاهنشاهی گذارده شود تا به مصرف هزینه های موضوع نامه شماره 244 مورخ 26 /2 /46 برسد.
اختصاص مبلغ هشت میلیون ریال در وجه وزارت دربار شاهنشاهی
مصوب 1346/02/30 هیات وزیران