هیات وزیران در جلسه مورخ 1339/07/06 بنا به پیشنهاد شماره 39652-1339/07/02 وزارت بهداری و با توجه به ماده 2 قانون مربوطه باستفاده از خدمات استادان و دانشیاران مصوب دیماه 1336 تصویب نمودند که وزارت بهداری با جلب موافقت شورای دانشگده پزشکی و دانشگاه تهران از وجود یکی از دانشیاران کرسی بهداشت دانشگده مذکور در اداره کل بهداشت استفاده و حق الزحمه خدمت ثانوی او را با رعایت تبصره 2 ماده 2 قانون فوق الذکرازاعتبار حساب عملیات مخصوص پرداخت نماید
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی