هیات وزیران در جلسه مورخ5 / 4/ 44 بنا.به پیشنهاد شماره 8227 مورخ 1 /4 / 44 وزارت اقتصاد و موافقت شماره 3444 مورخ 19 /3 / 44 وزارت دارائی به منظور انتظام امور تولید و بازرگانی قند و شکر در کشور تصویب نمودند که هر یک از مرزنشینان مناطق یک و دو حق ندارند از سهمیه ده هزار ریالی خود بیش از بیست و پنج کیلو قند یا شکر وارد نمایند.
عدم مجوز ورود بیش از بیست و پنج کیلو قند یا شکر از سهمیه ده هزار ریالی هر یک از مرزنشینان مناطق یک و دو توسط مرزنشینان
مصوب 1344/04/05 هیات وزیران