صدور سند مالکیت به میزان سهمیه تعیین شده در اجرای ماده 140 قانون برنامه سوم توسعه

مصوب 1383/08/05 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نظر به اینکه آمارهای ارسالی بعضی از ادارات کل ثبت استانها در خصوص صدور اسناد مالکیت در اجرای ماده 140 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به مراتب کمتر از سهمیه تعیین شده می‌باشد لذا با توجه به اهمیت موضوع و تعهدی که در برنامه مذکور گردیده و اینکه مدت برنامه سوم توسعه در شرف پایان است لذا مقرر میگردد ادارات کل ثبت استانها نهایت سعی و جدیت را در مورد صدور اسناد مالکیت به میزان سهمیه تعیین شده معمول فرمایند بدیهی است استانهایی که بیش از سهمیه اعلامی سند مالکیت صادر نمایند از مزایای بخشنامه شماره 4170 /4 /1- 26 /2 /83 برخوردار خواهند بود.

حسینعلی امیری
معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور