هیات وزیران در جلسه مورخ 6 /11 /52 بنا به پیشنهاد شماره 4837 /1 مورخ 1352/10/15 وزارت بهداری و به استناد ماده 6 قانون خدمات درمانی مستخدمین دولت تصویب نمودند میزان سرانه تامین خدمات درمانی دویست و چهل (240) ریال و سهم مشارکت مراجعه کننده (مبلغ فرانشیز) برای بیمارستان ده درصد (10%) و برای سایر موارد از قبیل هزینه دارو، آزمایشگاه، درمان سرپائی و حق الزحمه پزشک بیست درصد (20%) باشد.
وزیر مشاور و معاون اجرایی نخست وزیر
هادی هدایتی