به طوریکه مکرر تذکر داده شده است به کار بردن کاغذ و پاکت و سایر برگهای نشان دار دولتی اختصاص بامور رسمی ادارات دولت دارد و از مصرف اینگونه برگها برای انجام کارهای شخصی باید کاملاً احتراز شود اینک در تعقیب بخشنامه شماره 6178 به تاریخ 26ر2ر1321 لزوماً و برای آخرین مرتبه تاکید میشود که کلیه کارمندان دولت باید از مصرف اینگونه برگها در کارهای شخصی خودداری نمایند و چنانچه با تاکیداتیکه در اینباب شده باز از برگهای دولتی برای مصرف شخصی از طرف کارمندان به کار برده شود مرتکب موافق مقررات جداً مورد تعقیب واقع خواهد شد.
روساء ادارات و دادگاهها و دادسراها باید جداً مراقبت نموده و موارد تخلف از این بخشنامه را اطلاع بدهند.
از طرف وزیر دادگستری