هیات وزیران در جلسه مورخ 19/9/45 بنا به پیشنهاد شماره 18/3359/23067-8/9/45 وزارت امور خارجه بجناب آقای منوچهر مرزبان سفیر شاهنشاهی در بانکوک اجازه دادند عهد نامه مودت بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت پادشاهی تایلند را که مشتمل بر یک مقدمه و 6 ماده میباشد امضا نمایند.
این عهد نامه پس از تصویب قوه مقننه از تاریخ مبادله به موقع اجرا گذارده خواهد شد.
وزیر مشاور - دکتر محمود کشفیان